ایران وکولوژی اولین تیم فوق تخصصی صدا در ایران :
logo-iranvocology
درمان از راه دور

خدمات ویزیت آنلاین

شرایط ویزیت آنلاین

خدمات درمان از راه دور مرکز وکولوژی ایران شامل ویزیت فوق تخصص حنجره و جلسات درمانی آسیب شناسی صدا (گفتاردرمانی) است.

شرایط شرکت در جلسات خدمات درمان از راه دور:

  • فیلم حنجره: مراجع کننده باید فیلم حنجره خود را داشته باشد.لازم به ذکر است فیلم حنجره نباید از 4 ماه قدمت بیشتری داشته باشد. در صورت نداشتن فیلم حنجره می توانید برای عکس و فیلمبرداری از حنجره خود به مرکز وکولوژی ایران مراجعه نمایید.
  • نرم افزار: برای شرکت در جلسات درمانی آنلاین با متخصصین آسیب شناسی صدا و یا فوق تخصص حنجره، ابتدا لازم است یکی از نرم افزار های زووم و یا اسکایپ را داشته باشید.

نرم افزار های زووم و اسکایپ برای تمامی پلتفورم ها( دسکتاپ، تبلت و گوشی های همراه) و تمامی سیست عامل ها( مک، ویندوز، اندروید و ios) طراحی شده است.

حضور در جلسات درمانی با استفاده از زووم:

جهت ویزیت آنلاین با فوق تخصص حنجره یا متخصصین آسیب شناسی صدا، پس از هماهنگی که توسط مسئولین مرکز با شما ایجاد می شود؛ در ساعت تعیین شده، درمانگر در نرم  افزار منتظر شماست. کافی است در محیط نرم افزار، روی دکمه join کلیک کرده و Meeting ID درمانگر خود را وارد کنید.

پس از انتخاب و نصب نرم افزار مورد نظر:

به سیستم نوبت دهی مر کز وکولوژی ایران رفته و نوبت خود را از طریق باکس “نام سرویس” انتخاب کنید.( برای مثال: جلسه درمانی آنلاین آسیب شناسی صدا)

سپس نام درمانگر مورد نظر را از باکس “کارمند” انتخاب کرده و گزینه “بعدی” را لمس کنید.

پس از تعیین ساعت و روز و ماه ملاقات آنلاین به صفحه بعدی وارد شده و نام کامل و شماره همراه خود را وارد میکنید.

سپس وارد صفحه پرداخت شده و با انجام پرداخت، وقت خود را نهایی می کنید.

پس از خرید و رزرو نوبت، حدود زمان تعیین شده به آیدی اسکایپ یا زوم درمانگر پیام داده و سپس با هماهنگی درمانگر تماس را برقرار کنید.

قوانین:

  • همیشه از به روز و آپدیت بودن نرم افزار مربوطه اطمینان حاصل کنید.
  • رایانه، گوشی همراه یا تب لت شما باید دارای دوربین و میکروفن مناسب باشند.
  • اطمینان حاصل کنید که به یک اینترنت پرسرت دسترسی دارید.
  • فضایی که برای جلسات درمان از راه دور انتخاب می کنید باید خصوصی و به دور از موارد برهم زننده تمرکز باشد. اطمینان حاصل کنید که فرد دیگری صدای شما را نمی شنود.
  • اطمینان حاصل شود که سر و صدای محیط منجر به عدم تمرکز درمانگر و یا خودتان نشود. مواردی که ممکن است منجر به برهم زدن حواس هر دو طرف شود، عبارتند از زنگ در، سر و صدای بیرون، صدای تلویزیون و رادیو و صدای مکالمه ی دیگران.
  • دقت کنید که یک منبع نور دائمی و مناسب در تمام طول جلسه داشته باشید. منبع نور را در پشت سر خود قرار ندهید چون صورت شما سایه می افتد و فرد مقابل قادر به دیدن شما نیست.
  • حین جلسه نیز لباس رسمی بپوشید. سعی کنید رنگ لباستان در تضاد با رنگ دیوار پشتتان باشد. از لباس طرحدار استفاده نکنید زیرا ممکن است تمرکز درمانگر را مختل سازد.
  • حفظ تماس چشمی حین جلسه آنلاین بسیار با اهمیت است. زیرا نیاز هست که هر دو طرف احساس کنند تمام حواس طرف مقابل معطوف به اوست. از پرداختن به سایر کارها، نگاه کردن به سایر صفحه ها، و یا یادداشت کردن طولانی بپرهیزید.
  • در صورت قطع شدن ارتباط از جانب مراجع، درمانگر تا پایان زمان جلسه منتظر برقراری مجدد ارتباط از طرف شما می ماند. در صورت عدم ارتباط تا پایان وقت، ادامه جلسه به آخرین ساعت کاری درمانگر شما منتقل می شود.
  • برای لغو جلسه حداکثر 24 ساعت قبل از نوبت گرفته شده اقدام کنید تا هزینه پرداختی شما به طور کامل عودت شود. در غیر این صورت هزینه برگشت داده نخواهد شد.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ